lördag 10 mars 2012

Johnny Cash..

Okej alltså..Jag har en kompis.. som jag nästan SKÄMS över att jag känner honom..Och jag hoppas så innerligen att den här människan skojar med mig.. Eller bara försöker irritera mig eller liknande.. För annars borde den här pojken isolera sig från mänskligheten.. Allvarligt. Det är något fel på honom..

Jag vet om att han inte hört talats om många artister eller band. Men alltså.. det här är verkligen sinnessjukt. Så jag skriver typ världens lättaste till honom och ber han att säga om han vet vilka det är.
N*sync
Bob Marley
Billy Joel
Billy Idol
Westlife
Akon
Pink
Cornelis Vreeswijk
Ted Gärdestad
Paul McCartney
Bonnie Tyler
Dolly Parton
Celine Dion
Toni Braxton
Simon & Garfunkel
Bryan Adams
Savage Adams
Johnny Cash
John Denver
Backstreet Boys

Detta vart dom jag skrev..
Och det här vart hans svar.

N*sync= Känner jag inte till ^^
Bob lyssnas av MÅNGA men inte mig ^^
Ingen av Billysarna faktiskt ^^
Lyssnade lite på Westlife som liten
Akon, nepp, men en vän till mig tycker om dem
Pink är bra
Cornelis vad?
Ted, nepp
Ingen Paul heller ^^
Bonnie, ganska bra musik där, vad är det, 60-80-talet?
Känner igen Dolly Parton,,,, någonstans ^^
Celine, nej ^^
Toni, nepp
HAHA, Garfunkel, vilket roligt namn ^^
Känner igen Bryans namn
Ingen Savage ^^
Johnny Cash, visst, namnet har man hört ^^
John, nepp ^^
Självklart jag vet vilka Backstreet Boys är, lyssnade på dem som liten

Alltså.. jag dog lite när han sa att han inte visste vilka Cornelis, Ted Gärdestad och Paul McCartney var.. Och inte heller Celine Dion eller Johnny Cash.. Jag har totalt tappat tron om mänskligheten och känner att jag vill bli musik lärare för att lära upp dagens barn!! Visserligen är killen 20 bast.. vilket ifs gör det värre. MEN ÄNDÅ!!
LÄR BARNEN VETTIG MUSIK!! Klassiker! Legender!
Suck.. vart är världen påväg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar