måndag 5 mars 2012

I wanna grow old with you.

Älskade Anna Mistén, här kommer ditt blogginlägg!!

Hur började vi prata? Jo jag skrev till dig på bilddagboken och du trodde någon drev med dig, ju mer vi skrev trodde jag detsamma. Det va för bra för att vara sant liksom. Vi tittade på samma saker, vi lyssnade på samma musik, vi hade samma sjuka humor.
Första gången vi sågs så vart de enda du sa "mm, ahh, okej, vet inte, typ" haha blygare människa har jag då fan aldrig träffat i hela mitt liv!
Men det skulle jag ändra på! Och det har jag gjort mowhaha.

Ett utav dom bästa minnen jag har med dig är ju Arvika 09.
Egentligen är det för mycket att skriva, så jag sammanfattar de och endast du kommer förstå haha.
Redo? inte? ne? okej bra!
VARMT TÄLT!! Kallt tält! Killar sätter upp tält, Svante, Janne, NIN, Depech Mode, mord på toalett, iskall dusch, blixtrar och dunder, skrik musik, "Jumbo wants to be born now", FRANKS, röka i tältet, konstiga människor och sist men absolut mest betydelsefullt. Give you my coat when you are cold
Need you
Feed you
Even let you hold the remote control.

So let me do the dishes in our kitchen sink
Put you to bed when you've had too much to drink
Oh I could be the man that grows old with you
I wanna grow old with you.

Och sen. som vi precis pratade i telefon om. Första gången du skulle sova här! haha helt underbart.
A - Vad va de?!?!?!?!!?
B - Äsch, de var bara skottlossning, somna om nu.
Haha så jävla bra!
Eller (bank bank bank bank bank)
A- VAAADDD!!!! Är de där!????
B - Förmodligen bara Kenny som är på besök igen, inget o bry sig om.
HAHAAHAHHAHAHAAHAHAHA

Eller eller eller eller eller JAG VET ALLT SOM TAR PRISET!!!
Grannen, ta sönder nattduksbordet, *CENSUR* haha
Elllller!! DUDU TAHA!


Eller eller eller JAG VET!! Typ... Alla dina fyllestunder!!
Fast dom är för många för att ta upp nu!!
Och detta inlägget är redan för långt sååå..
Någon annan gång får de bli mer!! HAHA :D

OCH DU?!?!?!
Vad sägs som
Ben & Jerrys, Energidricka och Blur!? :D
Eller Nightmare on elmstreet marathon!?!! :D

JAG ÄLSKAR DIG VÄRLDENS BÄSTA TVILLINGSJÄL!!
Du är verkligen en del utav mig och jag kommer aldrig förstå hur jag kunde fungera som människa innan dig. Tack för alla underbara minnen och alla minnen vi kommer att skapa!!
Jag älskar dig är för svaga ord egentligen. Men det finns inge starkare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar