söndag 1 april 2012

I wanna love you like a lover should.

Alltså.. Det finns typ en miljon grejer jag vill säga/skriva.
Men typ.. 999990 saker jag inte kan säga eller skriva!

Jag har äntligen fått en ny säng, tjoho! Intressant eller hur??
160 säng, får knappt plats i den när min katt eller Jessica sover med mig.

Kom på att jag har varit singel i över ett år nu.
Och det är fortfarande jävligt skönt, förstår inte varför folk måste ha förhållande hela tiden.
Som om dom inte skulle klara sig själva ungefär..Själv tycker jag det är underbart! Haha
På tal om de.
Förr så skrev jag om en pöjk som jag ville ha men inte kunde få right?
Och folk har gissat på alla möjliga människor!!
Magnus Carlsson, Grannar, klass kamrater, lärare, vänner. Tja alla möjliga alltså xD
Fast många trodde det vart en gammal lärare. Jag och få andra vart tydligen dom enda som tyckte om honom haha. Men ne, så vart inte fallet. Ni kommer aldrig få reda på vem de var/är. Dom som vet de, behöver veta det. That´s it haha.
Ja just ja, några trodde också att det var Anders Celin / Latexmannen bara för att jag ville våldta honom varje gång han vart på skolan och så. Men så var inte fallet heller! För visso vill jag fortfarande våldta honom men man kan inte våldta frivilliga säger dom!

Och på tisdag så ska jag hem till världens bästa Tvillingsjäl ANNA MISTÉN!!! :D
Lääääääääängtar till mitt andra hem i Skåneland!

Och bara för att jag har fruktansvärt tråkigt så ska ni få veta #10peopleontwitteriwanttomeet.
1 @ShaneFilan79 2 @ACsongwriter 3 @Magnus_Cson 4 @MickeNyqvist 5 @MissKellyO 6 @AlanCarr 7 @BrianMcFadden 8 @BingoRimer 9 @TheEllenShow 10 @PaulMcCartney

Oaawhh Yeaah!! :D

Peace out my brothas!

P.S Kim, se jag skriver om dig nu helt plötsligt ;)
Bild : Shane Filan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar