söndag 15 april 2012

Frikkin hurts man!

Efter tre år isär så gör det fortfarande ont av att se honom..
Jävla skit.

Jag har kommit över honom, för länge sen.
Men jag har inte kommit över det faktum att jag fortfarande vill skada honom på alla möjliga sätt.
Efter vad han gjort mot mig.

Men sen samtidigt så har jag funderat på sistonde.
Jag var 14-17 år när jag var tillsammans med han, fram och tillbaka hit och dit hela tiden.
Jag var inte lätt att hantera. Men han klarade de.
Och jag betedde mig inte helt 100 mot honom heller..
Men de han gjorde kommer jag aldrig kunna förlåta och kommer alltid vilja skada honom.


Jävla piss skit bög fan blöööhh!!
Vill flytta från denna stad så jag slipper allt som har med honom och göra..
Förutom "lillebror" som umgås med honom. Men det är okej, jag älskar min lillebror och vill honom allt gott.

Jaja skit samma..

Peace. Eller nej.. Die.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar